fredag 21 juni 2013

Pusslet!!

den 17:e juni 2013 fick min lille prins Autism diagnos. Nu börjar vår race. Det är mycket som ska planeras och många pusselbitar som ska läggas. Hur framtiden kommer se ut vet vi inte idag men vi ska göra allt för och hjälpa honom.
Nedan har jag gjort en plan som säkert med tiden kommer uppgraderas men här börjar vi i alla fall. Denna blogg kommer handla om min prins, autism och alternativa behandlings metoder. 
Målet är att prinsen ska en vacker dag kunna prata och kommunicera obehindrat, kunna leka på egen hand med sina jämn åriga, kunna gå i vanlig skola helst utan behov av stöd. Jag vet att han har kompetensen och jag tror på honom, jag kommer alltid tro på honom. 
Jag kommer alltid var där och stödja honom under med- och mot vind. Det är mitt mål och löfte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar